Tälläistako tämä nykyajan ystävyys on? Facebook-ystävyyttä? Olen hurahtanut feissariin ihan kunnolla, tunnustan heti. Käyn siellä päivittäin. Kuten moni muukin. Olen löytänyt joitakin vanhoja koulukavereita, joista olenkin miettinyt, että mitä heille kuuluu. Riippuen siitä, kuinka avoimesti facebookprofiiliin on nykyisestä elämäntilanteesta vuodatettu, olen tutustunut heihin uudestaan. Feissarin kautta on kätevä laittaa viestejä sen oman postin kautta, kun ei ole kaikkien sähköpostiosoitteita. Ja tulee pidettyä yhteyttä kaukana asuviin ystäviin, joiden kanssa aina sovitaan että "joo,soitellaan!" ja ei sitten kuitenkaan koskaan soitella.
Käytän myös usein feissarin chattia. Kyllä olen sitä mieltä, että facebook-ystävyys ei ole humpuukia, ainakaan ihan pahimmasta päästä.

Vaalituloksen jälkimainingeissa eletään. Olen tyytyväinen demareitten yhteen lisäpaikkaan. Odotan oikein innolla uuden valtuuston ensi tapaamisia ja työskentelyä uusien valtuutettujen kanssa. Nuiviin saamme monta uutta jäsentä mukaan, ikärajanahan meillä on ollut 40v, siis pitää olla alle sen!

Nuivien lasten kerho- ja lapsiparkkitoiminnasta tekemän aloitteen tiimoilta nyt on postitettu paikkakunnan lapsiperheisiin alustava kysely toiminnan tarpeellisuudesta. Toivon, että mahdollisimman moni perhe vastaa kyselyyn ja toiminta myös sitten aloitettaisiin ensi syksynä!